ایران تجارت

تبلیغات در فضای مجازی تبلیغات در فیس بوک تبلیغات در وب سایت معتبر آگهی سیتی

ایران تجارت

تبلیغات در فضای مجازی تبلیغات در فیس بوک تبلیغات در وب سایت معتبر آگهی سیتی

آگهی های ثبت شده در وب سایت معتبر (آگهی سیتی ) در وبلاگ ها و پیج های فیس بوک (لونوشهرآگهی ) و پیج(آگهی سیتی) و همچنین این وبلاگ ثبت میشوند تا مشتریان ما با ثبت یک آگهی بتوانند بیشترین سود و منفعت را از ثبت آگهی در این وب سایت برده باشند. شما نیز میتوانید آگهی خود را برای ثبت در وبلاگ از طریق نظرات برای ما ارسال نمایید و در صورتی که تمایل دارید آگهی شما در وبلاگهای دیگر و پیج های فیس بوکمان منتشر شود به وب سایت agahicity.ir مراجعه نمایید و آگهی ویژه ثبت کنید ما آگهی های ویژه را در این سایت و 20 سایت دیگر منتشر میکنیم.
اراده ما بر این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن آگهی شما را در دید بیشترین نفرات بازدید کننده قرار دهیم تا شما راضی باشید رضایت خاطر شما برای ما نیز سود آور خواهد بود. سپاس از اعتمادتان

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی

دسته بندی : مدیریت » مدیریت بازاریابی 
دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی،
در قالب pdf و در 69 صفحه.


توضیحات:
این کتاب، منبع اصلی درس بازاریابی برای رشته مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران است. بازاریابی صنعتی یا B2B، بسیار متفاوت از بازاریابی B2C است. 

نحوه تصمیم گیری در سازمان ها، نوع تبلیغات آنها، فرآیند قیمت گزاری، سیستم توزیع، مزایده ها و مناقصه هایی که شرکت ها در آن شرکت می کنند و نحوه دادن بهترین قیمت برای حداکثر کردن سود و ...، از مباحث این کتاب هستند و در این فایل نکات بسیار مهم و کلیدی آن آورده شده و زحمت بسیار زیادی برای کامل بودن مطالب کشیده شده است.
دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

تعداد مشاهده: 2565 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 69

حجم فایل:2,126 کیلوبایت

 قیمت: 12,900 تومان 
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.  پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی: 
    فایل دانلودی با فرمت پی دی اف حاوی 69 صفحه از خلاصه و نکات بسیار مهم کتاب بازاریابی صنعتی است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۰:۰۹
قطره آگهی سیتی

ابعاد ساختاری و محتوایی مدیریت ارتباط با مشتریان

دسته بندی : مدیریت » مدیریت بازاریابی 
دانلود تحقیق با موضوع ابعاد ساختاری و محتوایی مدیریت ارتباط با مشتریان،
در قالب pdf و در 7 صفحه، شامل:
 
چکیده
مقدمه
بازاریابی رابطه مند
کاربردهای بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیقات بازاریابی کاربردی برای ارتباط با مشتریان
تدوین راهبرد CRM
مفهوم جدید خدمت به مشتریان
خلاصه و نتیجه گیری
دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازاریابی

تعداد مشاهده: 1509 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:376 کیلوبایت

 قیمت: 7,000 تومان 
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.  پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:



  • محتوای فایل دانلودی: 
    در قالب pdf و در 7 صفحه.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۱
قطره آگهی سیتی