ایران تجارت

تبلیغات در فضای مجازی تبلیغات در فیس بوک تبلیغات در وب سایت معتبر آگهی سیتی

ایران تجارت

تبلیغات در فضای مجازی تبلیغات در فیس بوک تبلیغات در وب سایت معتبر آگهی سیتی

آگهی های ثبت شده در وب سایت معتبر (آگهی سیتی ) در وبلاگ ها و پیج های فیس بوک (لونوشهرآگهی ) و پیج(آگهی سیتی) و همچنین این وبلاگ ثبت میشوند تا مشتریان ما با ثبت یک آگهی بتوانند بیشترین سود و منفعت را از ثبت آگهی در این وب سایت برده باشند. شما نیز میتوانید آگهی خود را برای ثبت در وبلاگ از طریق نظرات برای ما ارسال نمایید و در صورتی که تمایل دارید آگهی شما در وبلاگهای دیگر و پیج های فیس بوکمان منتشر شود به وب سایت agahicity.ir مراجعه نمایید و آگهی ویژه ثبت کنید ما آگهی های ویژه را در این سایت و 20 سایت دیگر منتشر میکنیم.
اراده ما بر این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن آگهی شما را در دید بیشترین نفرات بازدید کننده قرار دهیم تا شما راضی باشید رضایت خاطر شما برای ما نیز سود آور خواهد بود. سپاس از اعتمادتان

پیوندهای روزانه
مدیریت جامع ترین وب سایت تبلیغاتی و نیازمندی کشور با نام آگهی سیتی در ابتکاری  بسیار نادر از اسفند ماه 92 آگهی های ویژه خود را در 25 سایت تبلیغاتی و نیازمندی  و همچنین 25 پیج تبلیغاتی و نیازمندی فیس بوک منتشر مینماید.در واقع شما با ثبت یک آگهی ویژه به مبلغ حد اقل 3000 تومان میتوانید آگهی خود را در 49 وب سایت و پیج فیس بوک بطور رایگان منتشر نمایید.
 یکی دیگر از امکانات آگهی سیتی واگذاری پنل  ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای کاربران خود میباشد که بطور رایگان در اختیار آنان قرار میگیرد.
این امکانت و همچنین اولین اتاق گفتگو چت آنلاین نیازمندیها را از دست ندهید و لذت صرفه جویی در وقت و هزینه را با ما احساس نمایید.
جهت ثبت نام  و درج آگهی اینجا کلیک نمایید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی